جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

پیام تبریک سازمان نظام مهندسی به مناسبت لغو تحریم ها

پیام تبریک سازمان نظام مهندسی به مناسبت لغو تحریم ها

اخبار مربوط به سایت شورای مرکزی

پیام تبریک سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت لغو تحریم ها
27 دی ماه 94 روز پیروزی مردم ایران در پیشه کردن منطق در گفتگو و پایانی عملی بر تحریم های ظالمانه است. تیم مذاکره کننده هسته ای با صلابت و قدرت و با حمایت ها ورهنمودهای مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب، ضمن رعایت اصول و ارزش ها، نمایشی از هویت حق طلب ایرانی را در عرصه سیاست خارجی به نمایش گذاشتند.
 تلاش صادقانه و ستودنی تیم هسته ای برای حل و فصل مناقشه طولانی که منجر به شکل گیری یک توافق خوب شد شایسته قدردانی است. بدون تردید استقامت اعضای هیئت ایرانی برای استیفای حقوق مردم برگرفته از روحیه ی پایداری و صلابت مردم ایران است.
سازمان نظام مهندسی ساختمان همسو با سایر اقشار ملت، با گرامی داشت یاد شهدای هسته ای و تکریم رهنمودهای مقام معظم رهبری و قدردانی از اعضای افتخارآفرین هیئت مذاکره کننده ایران اسلامی در جریان مذاکرات هسته ای، پیروزی بزرگ ملت ایران را در وادار کردن قدرت های جهان در پذیرش حقوق هسته ای و رفع تحریم ها به پیشگاه رهبری عزیز، ریاست محترم جمهوری، جامعه بزرگ  مهندسین و ملت سرافراز ایران تبریک گفته و همگان را به حمایت از خواست آحاد مردم در تحقق توافق انجام پذیرفته فرا میخواند تا با همدلی و همزبانی که مصداق بارز وحدت و اتحاد کلمه است، در مسیر اعتلای میهن عزیزمان پویاتر از گذشته گام برداریم.
                       
             روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور
منبع خبر:سایت شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی