جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

اولین جلسه مشترک روسای سازمان ها و کمیته های آموزشی منطقه جنوب شرق کشور

در ابتدای جلسه آقای مهندس اسماعیلیان رئیس سازمان ضمن اعلام یک دقیقه سکوت به یاد مرحوم مهندس محمد کلانترزاده به حضور میهمانان محترم خیر مقدم عرض نمود.......

 اولین جلسه مشترک روسای سازمان ها و کمیته های آموزش منطقه جنوب شرق کشور

15 تیر 96

 

در ابتدای جلسه آقای مهندس اسماعیلیان  رئیس سازمان ضمن اعلام یک دقیقه سکوت به یاد مرحوم مهندس محمد کلانترزاده به حضور میهمانان محترم خیر مقدم عرض نمود و ضمن ارائه گزارش از وضعیت استان خصوصاً در ارتباط با مسائل آموزشی و زیر ساختها در این بخش و همچنین به راه اندازی مراکز آموزشی در مناطق استان  از جمله شهرستانهای ( جیرفت، رفسنجان، سیرجان) به منظور اینکه  آموزش ها براساس نیاز اعضاء و با حضور مدرسین در آن شهرستان ها صورت پذیرد اشاره نمود.

ایشان به  ضعف کنونی جامعه مهندسی که سبب  ارائه خدمات مهندسی بعضاً کم کیفیت در سراسر کشور شده است  متذکر شد و راه برون رفت از آن را ارتقاء سطح علمی اعضاء دانست.

ایشان اظهار داشت امیدوارم با استفاده از ظرفیت استان های منطقه بتوان با ایجاد هم افزایی در پیشبرد اهداف آموزش و ترویج مقررات ملی ساختمان گامی موثر برداشت.

در ادامه آقای دکتر صفاری  رئیس کمیته  آموزش استان ضمن بیان گزارش وضعیت کنونی آموزش اعضا در سطح استان بر تبادل مدرس بین استانهای منطقه تاکید نمود و بر آموزش اعضا قبل از ورود به حرفه بیاناتی را ایراد نمود.

در ادامه آقای دکتر ترک زاده نماینده هیئت مدیره درکمیته آموزش و نائب رئیس کمیسیون آموزش شورای مرکزی کشور ضمن پرداختن به رئوس مصوبات کمیسیون آموزش کشور با تاکید بر تشکیل  دوره های کار آمد قبل از ورود به حرفه و همچنین ار ائه آموزش های کاربردی مورد نیاز، را لازم و ضروری دانست.

در ادامه روسای سازمانها و اعضاء کمیته آموزش استان و همچنین اعضاء هیئت مدیره سازمان به ایراد نقطه نظرات خود پرداختند و در نهایت با جمع بندی مواردی که به صورت مشترک بیان شد اعلام موافقت و بر اجرایی شدن آن تاکید نمودند.