جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

دیدار اعضاء هیئت مدیره سازمان با شهردار محترم کرمان

 

 در دیدار هیات مدیره ی سازمان با شهردار کرمان که هم زمان با ولادت بهجت انگیز حضرت امام حسن عسکری- علیه السلام- در دفتر شهردار انجام پذیرفت، درابتدای نشست، ریاست هیات مدیره ی سازمان، ضمن عرض تبریک به مناسبت تولد آن امام همام، حضور یکی از اعضای هیات مدیره را درسنگر خدمت به مردم و مسند مردمی شهرداری کرمان مغتنم شمرد و برای ایشان درپیشبرد اهداف مدیریت شهر، آرزوی توفیق کرد. همچنین، هریک از اعضای دیگر هیات مدیره ی سازمان، ضمن ابرازخشنودی ازفرصت ارزنده ای که در اختیار یکی از اعضای سازمان به عنوان شهردار کرمان قرار گرفته،بر لزوم حمایت موثر از مهندس عالم زاده،تاکید کردند.

در ادامه، مهندس اسماعیلیان، ضمن تشکر از شهردار پیشین کرمان وشهرداران مناطق به جهت خدمات ارزنده و زحمات بی وقفه، عزم جدی سازمان را در همیاری با کمیسیون های تخصصی که با مشارکت شورای شهر در موضوعات مختلف، شکل خواهدگرفت، یاداور شدند و تقویت تعامل موجود را، بهترین راه برای برون رفت از مشکلات موجود بر شمردند.

مهندس عالم زاده نیزضمن ابرازخشنودی ازدیداربا همکاران خود در هیات مدیره ی سازمان و افتخار به عضویت در ان،برلزوم نقش افرینی موثر اعضای سازمان درعرصه ی مسایل مهم شهر،براجرای کامل مقررات ملی ساختمان،تاکید کرده وخواستار تلاش و همیاری بیشتر در بهینه سازی سیما و منظر شهری و توجه به حقوق شهروندان و تسریع درپاسخ گویی به مطالبات انان شد.

شهردارکرمان،همچنین ضرورت ارزیابی دقیق وضعیت کنونی ساختمان های موجود شخصی و دولتی را به ویژه از نظر میزان تاب اوری ومقاومت دربرابر زمین لرزه،یاد اور شده و برصدور شناسنامه ی فنی و ملکی برای ساختمان های شهر،تاکیدکرد.

این نشست باتوافق برحفظ تعامل وهمدلی موجودمیان سازمان،شورای شهروشهرداری کرمان،با تاکید بر موضوعات مورد اشاره پایان پذیرفت.